HTML

Góllövőink

Tomi 9
Gábor 5
Barna 3
Papírkutya 2
Péter 2
Faresz 1
Zsolti 1
Ellenfelek öngóljai 1


Gólpasszok:
Barna 6
Tomi 3
Papír 3
Faresz 2
Ákos 2
Zsolti 2
Borisz 2
Gábor 1


A bajnokság állása

Meccseink és eredményeink

Taccs - Statikus Gumirugók 1-2
Taccs - Drogbarna 1-3
Taccs - Söry 4-2
Taccs - GEK 3-3
Taccs - Egyetértés DSK 0-3
Taccs - El Nino 4-3
Taccs - FC TEJ? 2-5
Taccs - BalÁnuszok 4-3
Taccs - Szkafander 3-2
Taccs - Reaktivált Gének FC 3-5

Utolsó kommentek

  • t6ccs: gátat kell szabni a hasonló bemondásoknak. a csk-nak javaslom, hogy statuáljon példát azzal, hogy ... (2009.12.17. 14:19) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • Faresz: Nem si tudom, bemondásra beírni??? A krónikák nem rögzítették, így picit necces az eset megítélése... (2009.12.17. 12:25) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • tGábor: Jóhiszeműen kijavítottam. Nem rossz statisztika egy kapustól, három meccsen két gólpassz.:) (2009.12.17. 11:53) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • vcarter82: Kedves Admin! Kérem egy apró és jelentéktelen hiba kijavítását, miszerint Borisz 2 gólpasszt adott... (2009.12.16. 17:05) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • t6ccs: Köszönjük! Nem rossz ez az eredmény, elvégre a több, mint a csoport egyharmada kiesett... De lehe... (2009.12.14. 13:47) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Taccs - Szoci-Foci 3-9

2008.12.05. 09:30 :: taccs

Elnézést a tudósítás a tudósítás csúszása miatt, de jól meg akartam gondolni, hogy mit írjak. Végülis a tudósítás el is marad, mert a meccsről szerintem nem érdemes bővebben írni, ismét szánalmasak voltunk.

Játszott: mindenki, kivéve Ákost.

Gól: Tomi, Péter, meg egy öngól.

Amiről írni szeretnék, és itt várom a ti véleményeiteket is, hogy folytassuk e tavasszal, mert ennek így a mostani formában nem sok értelme van. Ha tavasszal indulunk, annak az lesz a feltétele, hogy valahova eljárunk focizni legalább 1 alkalommal hetente a bajnokság kezdete előtt és közben is, persze a tétmeccseken kívül. Régebben a csapatjátékunk volt az erősségünk, de ez mostmár a kevés közös játék miatt teljesen elmúlt, arról nem is beszélve, hogy valakinek ezek a meccsek jelentik az összes sportot. Aki nem tud jönni, az nem fog játszani. Rendben van, hogy mindenki haver, de erre mostanában már elég nehéz alapozni a játékunkat. 

Várom mindenki véleményét a kommentekben.

Gábor

11 komment

Címkék: szoci foci 9 3 3 9

A bejegyzés trackback címe:

https://taccs.blog.hu/api/trackback/id/tr97805400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nmi 2008.12.05. 09:42:53

[OFF] Első!

[ON]
Kívülállóként annyit szólnék hozzá, hogy szerintem el kell döntenetek, hogy az eredmény a lényeg, vagy csak a foci és a sport szeretete miatt játszotok. Amíg a csapat fele teljesen eredmény-orientált, a másik csak az élvezet miatt játszik, és nem tartja fontosnak, hogy jelen esetben győz vagy veszít a Taccs, addig megmarad ez a kettősség a játékban is.

Hajár, és kellemes ünnepeket!

Gábor 2008.12.05. 09:46:38

Nem csak az eredményorientáltságról van szó, mert nem tudom elképzelni, hogy a mostani játékunk valakinek élvezetet jelent.

faresz 2008.12.05. 13:33:50

Én a folytatásra szavazok. És mégpedig azért, mert szeretek focizni, szeretek nyerni is igen, és szeretem ezt a csapatot. Mégha mostanság igen gyatra is a játékunk. Támogatom, hogy járjunk el focizni, de akkor találjunk olyan megoldást, hogy nekem is beleférjen. Az olasz hosszú távú projekt szóval h-sz 18-19:30-ig biztosan foglalt még jó ideig.

Amúgy nmi, a győzelm és a játék élvezete nem teljesen független dolog. Ha csak úgy játszanánk, hogy nem meccs, csak egymás ellen gurítunk, akkor oké, de ha egy másik csapat számolatlanul lövi a gólokat, akkor játszat bárki csak a foci miatt, nem fogja élvezni.

nmi 2008.12.05. 16:28:45

Persze ezzel én is egyetértek, a kettő szorosan összefügg! :)

OLI 2008.12.05. 23:33:43

Ezt én is mondtam már, hogy nekem annyi a heti foci, amennyit a Taccsban játszok, tehát nem sok, így meg szép lassan visszafejlődtem. De sajnos úgy látom, nem csak én a csapatból... Már azon is gondolkodtam, hogy visszavonulok, de a csúcstól még elég messze vagyok :) Meg hát a csapatot is szeretem, már a kezdetektől fogva a Taccs körül sertepertéltem. Jó ötlet viszont az, hogy minden héten jöjjünk össze focizni, egy kis mozgás nem árt, sőt. Azt még nem tudom, hogy melyik napokon érnék rá, de az időpontot még úgyis ráérünk lefixálni, nem? Oli

Gábor 2008.12.06. 14:20:08

Igen, most egyelőre nem az időpont a fő kérdés, hanem, hogy vállaljátok e, amit írtam.

barna 2008.12.06. 14:43:22

semmiképpen ne adjuk fel a csapatot, akkor tényleg próbáljunk meg közösen játszani időnként, bár én kicsit erősnek érzem, hogy aki nem tud jönni, akkor az kikerül a csapatból. én abban látom még a Taccs problémáját, hogy sokan önbizalom nélkül játszunk, egy az egyben csel nélkül nem lehet megverni az ellenfelet, ezért soha nem tudunk létszámfölényt kialakítani. a passzjátékunk meg nem elég jó még...
a legnagyobb probléma szerintem az, hogy az egyetlen vállalkozó szellemű sztárjátékosunk , Tomi hátulról indul, és hiába tud átmenni az őt letámadó ellenfelén, sokszor nem fejezzük be lövéssel az akciót (különböző okokból, részben Tomi, részben a többiek hibájából), aztán meg hézag marad a védelemben, mert Tomi nem ér vissza (és ez nem is várható el tőle mindig). ha meg nem kezdeményez, akkor marad a kapuskidobálás, a jól ismert hatékonysággal. lehet, hogy érdemesebb lenne megpróbálni csatár nélkül kezdeni a támadásokat, lendületből felfejlődni, mert ezek a felívelések tényleg semmire nem jók. szerintem a mostani meccsen is voltak jó lapos passzok. bátrabban kellene csinálni mindent (nekem is), nem az a valós tudásunk, hogy egy kényszerítőt nem tudunk megcsinálni.
na jó, tudom, hogy nem most találtam föl a spanyol viaszt, és hogy már sokszor beszéltünk erről. és azt is tudom, hogy magyarázni könnyű, aztán én sem csinálok annyira sok mindent a meccseken.

papír · http://myklub 2008.12.06. 22:10:04

a feloszlás ellen már is mehetnénk szerdán focizni 19-21ig 173-as busz újpesti végállomásához. ez még a következő héten lesz, de aztán januártól csak akkor a mienk a terem ha lenne rá folyamatos igény.

A SZTÁR 2008.12.08. 15:40:38

holnap nem tudok menni sajna, mert már múltkor is sérülten játszottam és sajna nem lett jó vége.hajrá taccs!!4

nmi 2008.12.09. 12:59:10

Aki 0 gólos az mászik az asztal alatt?

barna 2008.12.09. 14:34:24

szerintem először próbálunk bent maradni, aztán mászókázhatunk, ha kedvünk úgy tartja.
süti beállítások módosítása