HTML

Góllövőink

Tomi 9
Gábor 5
Barna 3
Papírkutya 2
Péter 2
Faresz 1
Zsolti 1
Ellenfelek öngóljai 1


Gólpasszok:
Barna 6
Tomi 3
Papír 3
Faresz 2
Ákos 2
Zsolti 2
Borisz 2
Gábor 1


A bajnokság állása

Meccseink és eredményeink

Taccs - Statikus Gumirugók 1-2
Taccs - Drogbarna 1-3
Taccs - Söry 4-2
Taccs - GEK 3-3
Taccs - Egyetértés DSK 0-3
Taccs - El Nino 4-3
Taccs - FC TEJ? 2-5
Taccs - BalÁnuszok 4-3
Taccs - Szkafander 3-2
Taccs - Reaktivált Gének FC 3-5

Utolsó kommentek

  • t6ccs: gátat kell szabni a hasonló bemondásoknak. a csk-nak javaslom, hogy statuáljon példát azzal, hogy ... (2009.12.17. 14:19) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • Faresz: Nem si tudom, bemondásra beírni??? A krónikák nem rögzítették, így picit necces az eset megítélése... (2009.12.17. 12:25) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • tGábor: Jóhiszeműen kijavítottam. Nem rossz statisztika egy kapustól, három meccsen két gólpassz.:) (2009.12.17. 11:53) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • vcarter82: Kedves Admin! Kérem egy apró és jelentéktelen hiba kijavítását, miszerint Borisz 2 gólpasszt adott... (2009.12.16. 17:05) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • t6ccs: Köszönjük! Nem rossz ez az eredmény, elvégre a több, mint a csoport egyharmada kiesett... De lehe... (2009.12.14. 13:47) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

eSense - Taccs 2:2 (0:0)

2007.10.19. 16:44 :: Luke Skywalker

"Egy kicsit szomorkás a hangulatom máma."

Előjelek
A hideg októberi szél vadul támadt nekem, amikor valamivel negyed kilenc után kiléptem a Beregszász út 40/4-ből és elindultam a Taccs csatáinak egyik állandó színtere felé, a KCSSK-ba". Egykedvűen vettem tudomásul az egyszerű tényt: fázom. Igyekeztem hozzászokni a kellemetlen érzéshez és gondolataimat a soron következő mérkőzésre összpontosítani. "Gyengébb ellenfél, kötelező győzelem, dobogós helyre ugrani a tabellán." Próbáltam megszabadulni a szokásos közhelyektől és csak saját feladataimra koncentrálni. "Határozott, kemény emberfogás. Megelőző szerelések. Pontos berúgások/bedobások a Tanka fejére... és az új taccslabda megfelelő felavatása" Mire feleszméltem már a jól ismert megállóban álltam, a másik oldalon az A épület szürke, dohos látványa fogadott. Még hallottam, ahogy a buszsofőr bemondta: "garázsmenet, mindenki szálljon le..." majd egy rakás ember tódult fel a buszra a megállóból. A szemem sarkából figyeltem, amint az emberekben tudatosul a tény: ezzel a busszal bizony nem mennek sehova. Magamban mosolyogva indultam a felüljáró felé... "vajon megállít a portás a bejáratnál?"

Az ütközet
A szokásos bemelegítés után frissen, erőtől duzzadva futottunk ki a rekortán pályára, a rekordszámú szurkolótábor legnagyobb megelégedettségére. Bár kicsit késve, de hasonló szellemben érkezett meg az eSense csapata is. Kezdetét vette a mérkőzés. Az első félidőben inkább a küzdelem dominált, a kapuk nem forogtak veszélyben. Az egyetlen említésre méltó esemény az újabban könyvtárosként is tevékenykedő barátunk érkezése volt. Sajnos az oly hőn áhított gólunkat Ő sem hozta meg. így ez a félidőben gólnéküli, döntetlen állást jelentett. A második játékrészben cserékkel és átszervezésekkel próbáltunk javítani a játékunkon. Ez olyannyira sikerült, hogy meg is szerezte a vezetést az ellenfél. Három emberünk, Sanyi, Tomi és a kapufa tehetetlenül nézte, amint egy 20 méteres vérszegény ívelés a gólvonal mögött landol. A bekapott gól láthatóan megfogta a csapatot. De nem telt el sok idő, amikor Ákos remek egyéni akció végén egalizálta az állást. A tortúrának azonban még nem volt vége. Pár percel később ismét az ellenfél pillanatai következtek. Egy jól eltalált távoli lövés ismét eSense-éket juttatta vezetéshez. Szerencsére ismételten sikerült újítanunk és egy remekbeszabott bedobás után Gábor bólintott, ezúttal a megfelelő kapuba. A hátralévő 6 percben már nem változott a mérkőzés állása, így idénybeli első döntetlenünket "ünnepelhettük".

Gólszerzők: Ákos, Gábor

Érzések és pofonok
Mikor a 3-as sípszót hallottam kissé kételkedve ballagtam a pálya széléhez. Félidő. "Kemény meccs, jól tartják magukat. Rövidnek tűnt ez a félidő, nem is volt igazi helyzetünk, bár nekik sem" - gondoltam magamban. A 2. félidőben minden ugyanott folytatódott, ahol az elsőben abbamaradt. Mikor Ákos pályára lépett, szóltam neki, hogy jöjjön hátra a helyemre, Én pedig előrementem csatárnak. Örültem az alkalomnak, már rég játszottam elöl. A felezővonal környékén álltam, amikor egy ártalmatlan felívelés a hálónkban kötött ki.  De nem ez keserített el, hanem a társaim látványa. Lógó fejek földig érő orral, sápadt arcok, céltalan lődörgés a pályán. A küzdelem és a harc szemernyi szikráját sem láttam. Órdítok, kiabálok, de csak lassan eszmélnek. Nincs még vége a meccsnek. Végre újra felvesszük a ritmust és beszorítjuk őket. Gólt kell lőni, gólt kell lőni... mondogatom magamban egyre inkább, amikor Ákos lövése utat talál a hosszúba. Legszívesebben a nyakába ugranék. Végre egy kicsit fellélegezhetünk, most már nem lehet baj... Labdát veszítünk hátul, a csatáruk lő és ismét náluk a vezetés. Faresz és Tomi egymással ordítanak. Miért? Miért egymással veszekszünk, miért szidjuk egymást, amikor az ellenfél vezet? Nem értem. "Hagyjátok abba! Gyerünk tovább!" Órdítom már-már elkeseredetten. A hátam mögött az ellenfél játékosai nevetnek rajtunk, Én ökölbeszorítom a kezemet és minden izmomat megfeszítve indulok újra csatába. Űzöm, hajtom a labdát, próbálom hibára kényszeríteni őket. Sikerül. Bedobás. Rohanok a rövidre, ahol egy zsebkendőnyi üres területet látok. A labda magasan átszáll a fejem fölött. Utánanézek, Gábor üresen áll a hosszún, fejel... 
Bent van.

Hazafelé
Ismét a megállóban állok, de ezúttal az innenső oldalon. Tíz perc még az utolsó buszig, kár volt annyira sietni. A tomboló szélben még mindig a fülemben csengenek a kritikus mondatok. "Miért?" Teszem fel a kérdést újra és újra magamban. De nem találok választ. Egyetemi bajnokság, B liga, nem értem...
Megint átfut rajtam a hideg szél, ahogy leszállok a buszról. Hazafelé sétálok, az ablakok sötéten merednek a kihalt utcákra. Csak a tomboló szél kergeti a száraz leveleket. Belépek a lakásba, kellemes meleg van, a szél zúgása csak tompán hallatszik. Megágyazok, lefekszem. Lekapcsolom a kislámpát, sötétségbe borul a szoba. Lehunyom a szemem és várom, hogy elnyomjon az álom... 
csak még egy utolsó gondolat - Együtt nyerünk, együtt veszítünk és együtt játszunk döntetlent is. Ne bántsuk egymást gyerekek.

Balu

17 komment

Címkék: taccs esense taccs

A bejegyzés trackback címe:

https://taccs.blog.hu/api/trackback/id/tr2201359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor 2007.10.19. 17:17:58

Köszönjük a szívbemarkoló beszámolót. A végét megkönnyeztem:)

faresz 2007.10.19. 19:33:51

Itt és most szeretnék bocsánatot kérni a csütörtöki játékomért és viselkedésemért. Egyszerűen nem bírtam futni, ami nem is lett volna probléma, ha ezt nem kiabálással és pályánmaradással reagálom le. Tomitól külön elnézést kérek,hogy válogatott káromkodások hagyták el a számat.

Drawain 2007.10.19. 19:43:55

Azért a kolosszális nézőseregről több szó is eshetett volna !!! :)

OLI, aki nem könyvtárosként dolgozik, hanem könyvesbolti eladóként 2007.10.21. 15:51:45

"Szeressük egymást, gyerekek, hiszen a szív a legszebb kincs."

Szombat, délután egy óra a könyvesboltban. Éppen egy csinos, 16 év körüli lányt szolgálok ki, mikor megjelenik mögöttünk Farek. Miért? Miért lépte át a könyvesbolt küszöbét, mit kereshet itt? - teszem fel magamnak a kérdést. Talán meg szeretett volna látogatni vagy vásárlás céljából hagyta el munkahelyének kényelmes, az ülepe által már bejáratott fotelját és az iroda melegét? De az is lehet, hogy csak a lány után osont az utcán és hirtelen itt kötött ki. Nem tudom. Fareknál ezt soha nem lehet tudni. Lerendezem a kedves vásárlót és a lelkére kötöm, hogy nézzen be hozzánk legközelebb is, mindig szívesen látjuk, legjobb lenne, ha tavasszal jönne, akkor már föl lehet húzni a miniszoknyát is, nem fáznának a formás kis combok. Mint kiderül, Farek egy Coelho-kötetért jött, de szívélyesen elcsevegünk az üzlet nyélbe ütése előtt. Megemlíti, hogy Balázs zseniális cikket írt a Taccs honlapjára és hogy feltétlenül olvassam el, mert nem is igazi tudósítás, hanem valami egészen más. Igaza van. Centerünk távozása és a cikk olvasása után mélyen magamba szállok és elgondolkodok azon, hogy mi végből vagyok is én a Taccs tagja. Miért? Talán mert szeretem a csapattársaim és remélhetőleg ők is engem? Vagy a sport szeretete miatt? Aztán hirtelen bevillan a Balázs által is említett intermezzo: a veszekedés és bűnbakkeresés a meccsek közben és után. Nem először esett meg a csapat emelkedőkkel és lejtőkkel tarkított, rögös útja során. Miért? Mi szükség van erre? - tűnődöm. A választ szerintem maguk az érintettek sem tudják. Nekik pedig ajánlani tudom a fent látható idézetet. Nem hülyeség... Hirtelen visszahuppanok a valóságba. Egy hölgy kéri a segítségemet, így hát elindulok pszichológiai könyvek polca felé.

Faresz 2007.10.22. 20:51:59

Oli, ha tavasz is lesz, akkor sem fogom miniszoknyába bújtatni formás combjaimat, bármennyire is szeretnéd. :)

Gábor 2007.10.23. 17:42:50

Ez a válasz, hogy Oli miért rajong a csapatért:).

Balu 2007.10.24. 09:44:53

Köszönöm a hozzászólásokat, a jókat és a rosszakat is. Olivér, kedves alábecsült barátom! Kérlek bocsásd meg tudatlanságomat, nem szándékosan tévesztettem el jelenlegi foglalkozásodat.

A lényeg a lényeg, amiért ismét a Taccs bélogjának kommentjeit szaporítom, a következő:
Ezzennel ünnepélyes fogadalmat teszek, hogy amíg nem veszít, vagy nem döntetlenezik a csapat, addig nem fogok borotválkozni. (Nem vágom le a szakállam.)

Balu

Gábor 2007.10.24. 12:05:00

Remélem ezt jól végiggondoltad, mert a következő meccsünk november 8-án lesz. És még az is lehet, hogy nyerünk.

OLI 2007.10.25. 09:36:45

Ilyet én is szoktam csinálni, hogy hetekig nem borotválkozok, de annak semmi köze a meccsekhez, csak tudom, hogy jól áll nekem az arcszőrzet :) Egyébként meg a hokisok szokása, hogy a rájátszásban szőrmókot játszanak. Úgy szoktak kinézni a sorozat végére, mintha legalább 50 évesek lennének. OLI

Balu 2007.10.25. 13:41:39

Hát akkor nosza rajta Oliwonder! Csatlakozz hozzám és növesszünk együtt pofaszőrt!

Balu

faresz 2007.11.05. 16:06:25

Érezni, hogy a szurkolók már alig várják az újabb összecsapást. Igazi futballláz van kialakulóban.

Gábor 2007.11.05. 20:13:21

Elindult egy pozitív folyamat.

OLI 2007.11.06. 00:10:43

Igen, én is érzem a szurkolók szeretetét, csak az a baj, hogy nem tudok részt venni a csütörtöki derbin. Be vagyok osztva csütörtökre a könyvesboltban :( De ti azért, kedves csapattársaim, tegyetek meg mindent a győzelemért, ne fosszatok meg a Balázs pelyhedző-bolyhodzó szakállának a látványától. Oli

nmi 2007.11.07. 00:25:23

A szurkolók biztosan ott lesznek! És hátha megint úgy alakul az este utána, ahogy a múltkor. :D
Aki tudja, az tudja, aki nem, az nem. :D

faresz 2007.11.07. 13:05:48

És aki csak sejti? vagy csak szeretné tudni?? :D

Balu 2007.11.08. 08:43:53

Azt hiszem lassan komolyan el kellene gondolkodnom azon, hogy hivatalosan is felvegyem a szőrmók nevet...

OLI 2007.11.09. 11:55:23

Én emlékszem rá, Zolikám. Hát lehet azt elfelejteni? Úgy roptad, hogy hozzád képest a Csárdáskirálynő egy senki volt :) Én nem roptam, csak tipi-tapiztam, mint a Dínó neve Papp Rita dalában. Kis képzavart éreztem az előbbi mondatban, de sebaj. Gondolom, hogy azért léptetek le olyan hirtelen a büféből mindannyian, mert megint elsétáltatok a folyosós buliba, mi? Igaz, tegnap nem is volt, de akkor is... OLI
süti beállítások módosítása