HTML

Góllövőink

Tomi 9
Gábor 5
Barna 3
Papírkutya 2
Péter 2
Faresz 1
Zsolti 1
Ellenfelek öngóljai 1


Gólpasszok:
Barna 6
Tomi 3
Papír 3
Faresz 2
Ákos 2
Zsolti 2
Borisz 2
Gábor 1


A bajnokság állása

Meccseink és eredményeink

Taccs - Statikus Gumirugók 1-2
Taccs - Drogbarna 1-3
Taccs - Söry 4-2
Taccs - GEK 3-3
Taccs - Egyetértés DSK 0-3
Taccs - El Nino 4-3
Taccs - FC TEJ? 2-5
Taccs - BalÁnuszok 4-3
Taccs - Szkafander 3-2
Taccs - Reaktivált Gének FC 3-5

Utolsó kommentek

  • t6ccs: gátat kell szabni a hasonló bemondásoknak. a csk-nak javaslom, hogy statuáljon példát azzal, hogy ... (2009.12.17. 14:19) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • Faresz: Nem si tudom, bemondásra beírni??? A krónikák nem rögzítették, így picit necces az eset megítélése... (2009.12.17. 12:25) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • tGábor: Jóhiszeműen kijavítottam. Nem rossz statisztika egy kapustól, három meccsen két gólpassz.:) (2009.12.17. 11:53) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • vcarter82: Kedves Admin! Kérem egy apró és jelentéktelen hiba kijavítását, miszerint Borisz 2 gólpasszt adott... (2009.12.16. 17:05) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • t6ccs: Köszönjük! Nem rossz ez az eredmény, elvégre a több, mint a csoport egyharmada kiesett... De lehe... (2009.12.14. 13:47) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Taccs - Országúti Barátok 1-6

2008.11.12. 13:12 :: taccs

Két héttel ezelőtti ígéretemhez híven most én vállalom magamra a cikkíró hálás szerepét. Nem a megszokott a vidám írás lesz az alábbi, mert kicsit még most is az összecsapás hatása alatt állok... Először is bocsánatot szeretnék kérni Tomi nevében is, hogy lekéstük a kezdő sípszót, de őnagyságának még ennie kellett pár falatot, miután találkoztunk a Kosztolányin. Mentségünkre legyen mondva, hogy utána baromira siettünk. Mikor a pályához értünk, három fős szurkolótábor (Borisz barátnője, H. Gabi törzsszurkoló és Peti sérült csapattag) fogadott minket. El is kelt a szurkolás a jó iramú mérkőzésen, melyen egyenrangú ellenfelei voltunk (most már) listavezető ellenfelünknek. Jól járatták a labdát, de nem fogtak minket annyira szorosan, ezért helyzetbe kerültünk mi is, elég ha csak Farek zúgó, mesteri labdaátvételt követő felső sarkos bombáját vagy a kapufámat említem. Az előbbi lövésnél az ellenfél egyik, ha nem a legjobbja, a kapus volt a végállomás, a kapufánál pedig, ha kicsit beljebb megy a lövés, akkor se lett volna gól, védett volna. A félidő vége felé egy szöglet után az egyik üresen hagyott játékos megszerezte a vezetést a Barátoknak, de ezzel még nem is volt semmi baj. Sokkal nagyobb gondok voltak a második félidőben...  Ott ugyanis néhány perc alatt olyan megalázó gólokat kaptunk súlyos egyéni hibák után, amire nem találok szavakat. De ne menjünk bele abba, hogy ki hibázott a két félpályáról bekapott gól előtt, mert nem érdemes és nagyon jól tudom, hogy én is folyamatosan hibázok idén, képtelen vagyok betalálni az aktuális ellenfélnek, az egyszerű passzokat is elszúrom sokszor. Szóval ne keressünk bűnbakot, de ha valaki hibázik, ismerje el és ne üvöltözzön a csapattársával, mert ilyen esetben még a Barátok játékosai is megjegyzik, hogy valami nincs rendben vele. Magunkat, a Taccsot meg minek lejáratni, nem igaz? Már a korábbi szezonokban is megesett, hogy szégyelltem magam valamelyik társam viselkedése miatt, most ismét ezt éreztem. Arról nem is beszélve, hogy a veszekedés, a másik hibáztatása nincs jó hatással a játékunkra, csak elkedvetlenedünk, idegesek leszünk. Bocsánat, hogy kicsit eltértem a tudósítástól, lehet túl érzékeny vagyok, de sajnos feszültté vált a hangulat a csapaton belül a meccs hevében... Tehát kaptunk gyorsan három gólt, aztán kis szünet után még egyet. Közben próbáltuk megszerezni a szépítő gólt: sikerült ismét elbénáznom egy ordító helyzetet, Barna pedig nem érte el a kapu torkában Gabi túl erősen belőtt labdáját. Itt jegyezte meg Peti, hogy nem lehetett elérni a labdát, mert még a Taccs leggyorsabb tagjának sem sikerült. Ezzel a kijelentéssel kicsit vitatkoznom kell, mert én sem vagyok lassú... Az ellenfél a hatodik gólja után Papírkutya egy harcos labdaszerzést követően, még tökön vagy hasba is rúgták közben, a hálóba bombázott néhány lépésről. Még ebbe a lövésbe is beleért a kapus, mondom, nem semmi volt a srác. Így alakult ki a 6-1-es végeredmény. Azt még hozzá kell tennem a tudósításhoz, hogy ismét 4+1-es felállásba játszottunk, ami sajnos kezd hagyománnyá válni a meccseinken. Így gyakran hátvédből csatárrá avanzsált Tomi, aki néhány lendületes elfutással próbált zavart okozni a Barátoknál. Pozitívumként azt tudom csupán felhozni, hogy most legalább folyamatosan cseréltünk, nem úgy, mint legutóbb. Bízom azért a jobb folytatásban, bár a csapat második félideji teljesítményét látva... OLI

Gól: Papírkutya

Játszottak: Ákos, Borisz, Barna, Farek, Gabi, Papírkutya, Oli, Tomi

12 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://taccs.blog.hu/api/trackback/id/tr52765139

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor 2008.11.12. 15:43:04

Még mindig tartom azt a véleményemet, hogy a 2. góljukat megelőzően a labda elhagyta a játékteret. És úgy gondolom, hogy ez a gól volt, ami nagyon betett nekünk, ha ez nincs, nem lett volna ilyen súlyos a vége. A hangulat meg csak két játékosunk között vált feszülté szerintem, a többiekkel nem éreztem, hogy baj lett volna.

Borisz 2008.11.12. 21:28:01

Hát.. néhány szóban... értem én a célzást a két félpályáról elrugott labdara és bekapott két golra.. na, talan ez a két gol volt az, ami 99%ban az én hibam volt, az elmult 5-6 meccsre visszamenoleg.. igen, elismerem, ezzel nem is fogok vitatkozni.. tovabba, volt nehany gol, ami ok, hogy nem az en hibam (marmint ezt mondjatok) de attol megfoghattam volna, ugyanis a kapus a csapat utolso embere, ő probalja mindig megmenteni a csapatot a golttol.. amikor korabbi meccsek utan 1-2x szova tettem a tudositasban leirt dolgokat, hogy nem volt sok loves, csak 15-20, az vegulis nem sok.. nyilvan, lehet csak szamit lovesnek, amit 6rol, tisztan, telibe eltalaljak a kaput, aztan fogd meg kapus ha tudod? nem hinnem.. eszre kene venni azokat a szituacikat, amikor akár 6oson belul szedem le a labdakat (ja es aszem Faresznak volt a megjegyzese, hogy a kapusnak le kell huznia, na ja, foleg a 6os vonalanal ugye? mert vedo az nincs hatul, mert megallnak felpalyanal es neznek..na mindegy). meg a kimozdulasok amikor jatekossal egyutt akar elrugom a labdat is, mert kulonben 1-1ben hozna, mert ugye kigurigaznak minket es mindeki szinten all es nez vagy lemarad a passzokrol... na ugy roviden ennyi a korabbi meccsekre visszatekintve.. ami pedig ezt a legutobbit illeti, nem tudom a meccs folyaman volt-e 2-nel több pontos passz folyamatosan.. mert szerintem nem.. ha eszrevettetek volna, az elso felido azon ment el, hogy a masodik passznal a felpalyanal eladjatok es jonnek 2-1ben pl.. es ugye fogd meg kapus van... es a tokom kezdett telelenni, hogy en hajtalak benneteket, hogy jatszatok rendesen, en probalok vedeni, oda figyelni, es mit latok? alltok felpalyanal es neztek.. ezek az emberek akik jonnek 2-1ben ugyanugy visszafutnak utana vedekezni is... csak mondom.. ha pedig nagy nehezen kialakul egy helyzetunk, vagy lyukat rug az illeto, vagy hazaguritja, vagy 2m-ről ad még egy paszt és az nem ér celba, szoval sok verzioja van a helyzeteink elcseszesenek.. na igen, es jött az az ominozus 3. gol, amit felpalyarol kaptam.. az elejen kifejtettem, hogy igen az en hibam.. utana még egy, ami ok, megint reszben emeles volt, de mar 1-1ben jott, mert 1 lépés előnye volt a csataruknak.. hat hol volt a védő??? ok, elemelte, bekaptam, megint az en hibam.. es akkor Faresz orditott nekem, amire en vissza, es akkor szakadt el a cerna nalunk.. nem hiszem hogy ezen kulonosebben kene lovagolni, en emiatt nem haragszom ra es nem is fogok, inncs miert, remelem ő sem ra.. a meccs heveben kicsit felhuztuk magunkat.. benne is ott volt szerintem az a feszultseg, mint bennem, hogy vezet az ellenfel, na de nem azert, mert folyamatosan tamadnak es berugnak 2-t, hanem azert, mert 5 nagy helyzetbol berugnak 2-t, mi meg 15-20ból mondjuk egyet... szerintem ehhez nincs mit hozzatenni, ez van... remelem tobbi meccsen regi, hajtos formankat hozzuk, es minden ok lesz... hajra taccs!!!!

OLI 2008.11.12. 21:38:59

Azt nem tudom, hogy a második gólt kedves "barátaink" tényleg az oldalvonalon túlról rúgták-e, nem láttam, bevallom. De a bíró nem csak a mi kárunkra szokott tévedni... Azzal pedig, Borisz, egyetértek, hogy sokszor lemaradunk az ellenfélről, nem érünk hátra labdavesztés után vagy tök üresen hagyjuk a csatárokat az ötösünkön belül, ezen jó lenne javítani. De hát ez már sokszor szóba került a szurkolók körében. És én is értem a célzást a lyukrúgással és a 2 méterről gyengén rágurított labdával kapcsolatban :) Zúgjon a taps, jó a Taccs! OLI

Borisz 2008.11.12. 22:33:41

Tévedsz Oli, úgy mindenkire vonatkozott az amit írtam (rám is persze), de ezt irtam is fent.. a lyúkrúgás és rágurítás is.. nem tudok olyat emliteni, aki még nem rugott lyukat, vagy talalta el rosszul.. nem ezzel van a baj.. az a bosszanto, amikor ez sorozatban megy, ráadásul folyamatos labdakezelesi hibakkal.. ezt mar korabban is irtam, nem ertem mitol feltek, miert kapkodtok.. az ellenfeltol?? le kell oket szarni, miutan lerugjatok oket, azt jol van.. most az a hulye gyerek nagyon felbaszta az agyam meccs kozben, hogy elkezd nekem pampogni a palya masik vegerol.. de verekedesert zartak mar ki csapatot.. szoval vigyazni kell vele.. :P
"zugjon a taps, hajra taccs!" :D

faresz 2008.11.13. 08:43:35

Na jó, akkor én is írok, ha már így benne voltam a vitában.
Igaza van Borisznak a meccs hevében felhúztam magam azon a gólon, de ez ennyi volt nem több, utána nem is foglalkoztam vele. Hibázni lehet. Egy dolog ami engem nagyon fel tud bosszantani, az ha valaki feladja, demoralizálva ezzel a többieket, és itt nem csak Borisz megjegyzésére gondolok, hogy 3-0-nál már úgyis mindegy, hanem arra hogy elkedvetlenedünk, feladjuk lényegében.

Na részemről ennyi!

Én rohangálnék föl-le nagyon szívesen, de egyszerűen nincs meg hozzá az erőnlétem, ellenben gyakorta cserélek valakivel.

tade 2008.11.13. 09:44:56

Oli, az nem szamit gyorsasagnak, ha a neked szant passz elol te tudsz a leggyorsabban elfutni... :)

BORISZ 2008.11.13. 13:23:56

Látjátok, nincs semmi gond azzal a "vitával" Faresz és köztem.. valoban a meccs heveben, ez elofordul.. es abban igaza van Faresznak, hogy azzal elegge demoralizalhattam a csapatot, de azt hiszem ilyet még nem hallottatok tolem, sőt korabban 1-0, 2-0nál is hajtottalak benneteket es en is mindent megtettem, hogy ne kapjunk golt. és volt, hogy fordiotttunk.. de akkor benne volt a meccsben.. most pedig NAGYON ereztem, hogy eselyunk sincs, es hat nekem is felb**ta az agyam a messzirol bekapott gol.. jol eltalalt loves volt az ketsegtelen és csapodott lefele.. nem tudom elertem-e volna, ha mondjuk 0-0 az allas.. lehet nem... azt hittem fele megy.. hat nem.. szerintem osszesen nem kaptam ennyi golt.. :)))

Gábor 2008.11.13. 13:39:29

Mostmár viselkedjetek igazi profiként, mindig csak a következő mérkőzésen járjon az eszetek.

vcarter82 2008.11.13. 19:16:08

Igen is főnök úr! :)))

vcarter82 2008.11.13. 19:17:35

Borisz voltam, csak hulye nicket ir ki:S

OLI 2008.11.19. 09:56:17

Jajj, úgy látom, hogy nem sikerült megszórni a Söryt, sima vereség lett a vége. Jövő héten ki kell köszörülnünk a csorbát, srácok! De legalább a Petinek sikerült helyettesítenie szerény személyem: ő sem lőtt gólt ugyanis :) Várom a tudósítást. Oli
süti beállítások módosítása