HTML

Góllövőink

Tomi 9
Gábor 5
Barna 3
Papírkutya 2
Péter 2
Faresz 1
Zsolti 1
Ellenfelek öngóljai 1


Gólpasszok:
Barna 6
Tomi 3
Papír 3
Faresz 2
Ákos 2
Zsolti 2
Borisz 2
Gábor 1


A bajnokság állása

Meccseink és eredményeink

Taccs - Statikus Gumirugók 1-2
Taccs - Drogbarna 1-3
Taccs - Söry 4-2
Taccs - GEK 3-3
Taccs - Egyetértés DSK 0-3
Taccs - El Nino 4-3
Taccs - FC TEJ? 2-5
Taccs - BalÁnuszok 4-3
Taccs - Szkafander 3-2
Taccs - Reaktivált Gének FC 3-5

Utolsó kommentek

  • t6ccs: gátat kell szabni a hasonló bemondásoknak. a csk-nak javaslom, hogy statuáljon példát azzal, hogy ... (2009.12.17. 14:19) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • Faresz: Nem si tudom, bemondásra beírni??? A krónikák nem rögzítették, így picit necces az eset megítélése... (2009.12.17. 12:25) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • tGábor: Jóhiszeműen kijavítottam. Nem rossz statisztika egy kapustól, három meccsen két gólpassz.:) (2009.12.17. 11:53) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • vcarter82: Kedves Admin! Kérem egy apró és jelentéktelen hiba kijavítását, miszerint Borisz 2 gólpasszt adott... (2009.12.16. 17:05) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • t6ccs: Köszönjük! Nem rossz ez az eredmény, elvégre a több, mint a csoport egyharmada kiesett... De lehe... (2009.12.14. 13:47) 2009 Őszi szezon statisztikája
  • Utolsó 20

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Taccs - Statikus Gumirugók 1:2

2008.10.01. 13:22 :: taccs

Kedves Sporttársak! A tavalyi összecsapásról Peti írta a tudósítást, amit azóta többször elolvastam és valamilyen szinten példának tekintek. Remélem, színvonalban sikerül legalább megközelítenem a fenti cikket. Tehát. Kellemes időben, háromfős szurkolótábor előtt került sor a Taccs-Statikus Gumirugók elleni meccsre, arra a meccsre, amelynek a múlt hetihez hasonlóan mi voltunk az esélyesei. Még úgy is, hogy Gabi, Ákos és Tomi hiányzott tőlünk sérülés, tanulmányok és ismeretlen okok miatt. Szóval bizakodva vágtunk neki a mérkőzésnek. Az ellenfél ragaszkodot  a 4+1-es fellálláshoz, ami köztudott, hogy nem fekszik a Taccsnak. Valószínű, hogy a Gumirugók korábban videón elemezték 4+1-es vergődéseinket, hiába, a modern technika... Érdekesség még, hogy Barna új szerepkörben, védekező középpályásként (mint pl. Vieira, Gravesen) szerepelt, hála játékos-edzőnk, Gabi remek pedagógia érzékének. Mögötte Farek és Papírkutya védekezett, Peti előretolt ékként próbált gól szerezni, a kapunkat pedig Borisz őrizte, aki eddig szerintem a legjobb kapusigazolásunk. A padon másik új igazolásunk, Stegi toporgott mellettem. A derbi elején megvoltak a lehetőségeink, de az utolsó passz szokás szerint nem sikerült vagy rosszul vettük át a labdát. Szóval hasonló hibákat vétettünk, mint az eSense elleni meccsen. Aztán jött derült égből a villámcsapás: hirtelen megszerezte az ellenfél a vezetést egy szép fejessel. Ettől beindult a henger, újabb RUgól (bocsánat ezért a kis szösszenetért...). És az egészben az a legszebb, hogy a védekezésünkkel nem voltak komolyabb problémák, Farek rutinból hozta ezt a posztot is, Borisz fogta, amit lehetett. Csak hát azok a fránya támadások, bosszantó hibák a Statikusok kapuja előtt... A második félidőben folytatódott a küzdelem az egyébként hajtós, izgalmas meccsen. Felcsillant a remény az egyenlítésre, mikor Barna góljával szépítettünk a félidő közepén. Remekbe szabott gól volt, védekező középpályásunk egy kiugratás után egy pimasz csellel elküldve a védő gyufáért a helyére, a bal felső sarokba vágta a labdát. Fel is hördült a közönség, már csak egy gól kellett a pontszerzéshez! Ez sajnos végül nem sikerült, ugyanis a lehetőségeinket kihagytuk, többször passzoltunk olyan helyzetben, mikor lőni kellett volna inkább. Kis szerencsével nyerhettünk is volna akár, de nem. Így hát maradt a meglepetés: Taccs-Statikus Gumirugók 1-2. Mit is beszélek, nem is olyan nagy meglepetés ez ma már. De hátha majd a hiányzók visszatértével stabilabbá válunk hátul, bár inkább elöl vannak gondok. Legközelebb javítanunk kell, mást nem tehetünk, jó lenne a középmezőnyben végezni. Igaz, jövő kedden már komolyabb ellenfél vár ránk, az előzetesen kikiáltott két leggyengébb csapattal már játszottunk. De ha ők nyertek ellenünk, mi lesz a jövő héten? A győzelemhez szükségünk lesz a legendás Taccs-szívre, hátha nagyot dobban a Budapesti Bányász ellen. Visszatérve a keddi eseményekhez, szerencsére nem tört le a társaság a vereséget követően. Az öltözőből előbújás után néhányan leöblítették a torkukat egy-egy üveg finom árpaserrel, míg én a Gabikkal hazafelé ballagtam gondolataimba merülve. OLI

Játszott: Barna, Borisz, Faresz, Papírkutya, Péter, Oli, Stegi

Gól: Barna

10 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://taccs.blog.hu/api/trackback/id/tr31690611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gábor 2008.10.01. 13:28:05

Oli, senki sem mondta, hogy ők a másik leggyengébb csapat. És az sem tetszett, hogy engem is szurkolónak számítasz.

faresz 2008.10.01. 16:11:18

Amúgy meg a Budapesti Bányász SE 1-1-et játszott az első meccsén (a bajnokság honlapja szerint, eddigi egyetlen meccsük). Szóval nem olyan félelmetesek.

Az meg hogy az eddigi legjobb kapusigazolás valamiért a szívembe szúrt! Különben jól védett. Bár az első gólnál a hatoson belül egy ilyen magas kapusnak le kéne húzni minden labdát.

Gábor 2008.10.01. 17:02:15

Csak félreértetted, te nem kapusigazolás vagy:).

Borisz 2008.10.01. 20:24:04

Hello Mindenki!

Gondoltam akkor már én is hozzászólok a dolgokhoz. :)
Végig olvasva ezt a rengeteg kommentet (ilyen magas látogatottság mellett talán el kéne gondolkozni vmi marketing dolgon, pl reklám felületet eladni az oldalon - hehe), szóval valóban nem lenne rossz a játék, csak a helyzeteket be kéne rúgni. Én azt érzem, hogy bemelegításnél 12ről rugdossátok erőből, meccsen meg féltek.. 6-rol is inkább passzoltok.. NE!! Nem kell félni, 10-12ről megküldeni, mellé megy akkor mellé, azt jól van.. mert ez a pöcizgetés 6m-ről is nem vezet semmi jóra..

hu, valaki irta, hogy le kéne húznom minden labdát 6oson belül. Hát, törekedtem rá, és szerintem azzal, hogy nem a gól vonalon állok, többnyire meg is vannak. A fejes gólt pedig igen nehéz lett volna lehúzni, mivel bemozduló ember kapta, es ráadásul nem is szemből fejelte, ahonnan valóban le lehetett volna húzni, ha magas(!!) a beadás. Ettől függetlenül már a fejest (ha megtörtént) meg lehetett volna fogni, hát elbénáztam. Bocs.

Borisz 2008.10.01. 20:43:02

ja és ez a kapus igazolás 2 évvel ezelőtt pár meccset védett, mert volt evf. tarsakkal mi is jatszottunk ebben a bajnoksagban 6-8 meccset, de azota es foleg ADDIG nem jatszottam kb 10-12 évet ABSZOLUT. nagyon régen volt, amikor még sokat fociztam.. ennyi maradt meg belőle, sajna...

következő meccset nyerjük meg, azt jól van! :)

Faresz 2008.10.01. 20:47:04

Bocsánat, nem akartam kritizálni a kapust. Ez amolyan élcelődés. Minden új kapusnak azt mondom, hogy az előző kapus milyen jó volt (mármint én :)).
Amúgy támadásban kellene javulni, mert most is megvoltak a helyzetek. Sőt, előttem van az amikor valaki a gólvonalról az üres kapu mellé gurított.

A 8-as számú játékos.

barna 2008.10.01. 21:06:42

(ha az én esetemre gondolsz,) azt nem mellé gurítottam, hanem mellé pattant rólam, mert nem tudtam olyan gyorsan reagálni, mint ahogy történt a dolog. a lövés a hatosról indult, irányt változtatott egy védőn és úgy kötött ki rajtam, de eközben nem igazán lassult. nem mentegetőzni akarok, de itt nem érzem magam hibásnak, ellentétben az ellenfél fejesgóljánál tényleg lemaradtam, és a második bekapott gólnál is én nem tudtam már továbbpasszolni a labdát. a 4+1-nél minden hibának nagyobb jelentősége van, úgy tűnik, csak mi nem tudtuk kihasználni az ellenfél (egyébként nem kevés) hibáját. majd legközelebb (nélkülem :))

barna 2008.10.01. 21:07:42

ja: kapusposzton most tényleg jók vagyunk!

OLI 2008.10.02. 23:42:09

Gabi: Nem azt mondtam, hogy a leggyengébb csapat voltak a Gumirugók, hanem azt, hogy illett volna nyernünk eelenük. És ha jól emlékszem, nem szurkolónak, hanem játékos-edzőnek tituláltalak :)
Farek: tetszettek a zrikák! :)
Borisz: azért lövöldözünk neked 10-12 m-ről, mert nincs, aki megtámadna minket, a meccs hevében ez már nem olyan egyszerű mondjuk egy olyan képességű játékosnak, mint én... Az első gólról meg csak annyit, hogy más nagy Taccs-kapusok is hibáztak már.
Barna: akkor most leigazol a Zenit vagy nem? :) ja, és készíts sok fényképet!

nmi 2008.10.02. 23:45:05

én szurkolókban keresném a hibát, például még én se láttam egy meccseteket se... nem jön a VIP meghívó a postaládámba. :D:P

Hajrá Taccs!
süti beállítások módosítása